Äfteer semääästern..eller rehab, om man vill

Förlåt ovan retarderade stavning, men det är så jag känner mig idag: lagom efter-semester-retarderad, halv-alkad och alldeles, alldeles för jävla stenskön för allas bästa! (Lagom odräglig, med andra ord..)

Har haft två underbara semesterveckor varav den första spenderades i Norrland med min härliga familj och inga andra. Bara slappade, myste med päron, syskon och syskonbarn innan det var dags för del 2 av semestern: Stockholmsveckan i Stockholm, den veckan på året då allra flest stockholmare befinner sig någon helt annanstans än i just Stockholm. De flesta utom jag och mitt crew, dvs.
Veckan i stan spenderades nästan uteslutande i gott sällskap av både vänner, vin och varmt väder, så jag är mer än nöjd! 
                                 
Höjdpunkter:
Måndagkväll, när jag och min bästa vän gick ut och mötte några vänner på Snaps först och sedan till Viccan för att dansa med bögar. Bästa måndagskvällen på länge!

Torsdagkväll-natt, då jag återigen var ute med min bästa på Snaps och vi träffade ett gäng riktigt sköna lirare, som vi sedan hängde med och spelade biljard med till halv 3, grymt kul! Jag älskar random meetings, så det var ju heelt perfekt för min del! Att jag sen dessutom fick med mig en fin plastfågel modell större gjorde ju kvällen så mycket bättre. Han fick namnet Hästen-Karlsson, efter många turer, ungefär samtidigt som det bestämdes att Boven är ett fint hundnamn och att Tuppen passar för en katt. Randomness, som sagt! Gotta love it!

                                   

Kommentarer
Postat av: Daniel S

Så nu vill vi/jag höra alla smaskiga historier från 08-veckan ;)

2011-08-01 @ 16:27:21
URL: http://donpasta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback