I'll blow your head off with nitroglycerine





Nu  jag på krigsstigen, eller bitterfittastigen om man så vill.   

Kollade Egoinas blogg och det senaste inlägget handlade om vilken TV-serie hon tycker är sämst, och såklart vilken serie vi läsare ogillar mest. Hennes sämsta var Spin City. Den tycker jag är helt ok, om än lite seg då och då, men den innehåller lite roliga karaktärer i mitt tycke, som har gett mig en del skratt.

En serie som jag däremot inte tål, är 2 & 1/2 Men, som enligt mig är den värsta skit som någonsin producerats!

Hur den kan få fortsätta sändas år efter år efter år är för mig ett mysterium, då det enda som visas är en jävla massa äcklig kvinnoförnedrande propaganda om att kvinnor och tjejer bara finns på denna jord för att tillfredsställa män som Charlie Harper/Sheen och göra livet surt för Alan. Det är vårt enda och främsta syfte, så se till att leva efter detta nu, tjejer, annars är ni bara bittra feminister och manshatare som tar upp plats på jorden som bättre förvaltas av platinabimbos utan egen vilja. Bara så ni vet, tänkte jag.
 
Jag blir på riktigt sjukt jävla irriterad och förbannad när jag ser denna serie, (vilket tyvärr händer ibland eftersom vår tv-box endast vill visa mig kanalerna 1, 2, 4 och 6 + diverse lokalkanaler..) det är inte klokt hur det kan finnas människor som tycker att det är underhållning på högsta nivå. Jag fattar inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback