Paul Simon said "Call me Al", I say "call me Murphy"

Vaknade idag med en oskön huvudvärk och hände mig som om jag blivit manglad, helt oklart eftersom jag varken druckit sprit eller varit ute hela natten, utan enbart somnat sent och sovit dåligt.

När det sedan var dags för sminkning, så får jag ingen ordning på mascaran och känner att det helt enkelt är en bad make-up day för mig idag.. Lite som de bad hair days man kan ha ibland. Skööönt, för idag var det ju inte så viktigt att vara snygg.. (se nedan)

Nest stop: Pressbyrån i Gullmars, där jag brukar köpa frukost sådär 3 gånger i veckan minst, där fungerar inte mitt kort i chipläsaren, trots 5 försök på raken. Kön växer och till slut fungerar kortet att dra, men då medges inte köpet istället. Doh! Tacka fan för kreditkort, säger jag bara, och undrar lite stilla hur jag kan vara tom imorse, när jag hade en 400-hunka igår.. Mysko-rysko!

Annars är jag trippelbokad idag, vilket innebär lunch med min tidigare mentor Miranda, dejt med min nya kandidat Alex Teddy/Nallen och öl med Hålan och Steve-O från Övik ikväll. 

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback