Brain-hand miscoordination

Idag har jag haft sämre koordination och sämre motorisk förmåga än vanligt, vilket bl a har resulterat i att jag knappt kunde hålla i grejerna när jag skulle sminka mig på bussen idag, vilket jag ändå gör varje dag, sedan de stängde av min tunnelbanelinje för 3 månader sen.
                                                                                                                                                                
                                                                                                                      
Helt plötsligt kunde jag inte hålla i spegeln, mascaran och ögonfransböjaren med en hand längre, utan höll på att tappa dem hela tiden. Mycket märklig upplevelse!

Sedan, när jag tog sallad till min äckliga lunch på det enda öppna lunchhaket, så tappar jag självklart ner min älskade iPhone, face down, i stengolvet. I tron att allt är lugnt, eftersom det var långt ifrån första gånge jag tappat den i backen, plockar jag upp den och upptäcker till min fasa att 80% av displayen är krackelerad.

                                                                                       

 TACK, tack, tack.


Mycket välkommet nu när jag ändå ligger back rent ekonomisk sen roadtripen.

Lärdom 1:
En 10-dagars roadtrip kostar INTE 9 500 kr, utan snarare 10 227 kr. Jag ligger alltså en 700hundring, lite drygt, back.. :(
Lärdom 2:
Min motoriska förmåga försämras avsevärt om jag sover mer än 6 timmar, tydligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback