Panik, ångest och skuld

Vad gör man, när ens favorit vill att man ska styra och ställa, dominera och förnedra rent sexuellt och man själv inte alls känner sig bekväm med det?

Det är precis vad som händer mig just nu och jag har en otrolig inre panik för vad jag ska hitta på! Total brainfreeze och prestationsångest! Det känns helt fel för mig, men jag vill ändå tillgodose hans önskan, för jag känner mig så tråkig om jag inte gör det. Det känns som jag sviker honom, om jag inte levererar dominans och förnedring, vilket jag inser är helt sjukt, men vad gör man?

                                             

Jag har ju redan sagt ja till att vi ska ses under de här premisserna idag och dessutom bestämt vad han ska ha på sig, så det är väl bara att man up och ta på sig domina-gamefacet? (Hur man nu gör det... :s)

Ångest!                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback